De Crăciun, dacă vine la tine un tip gras şi păros şi te bagă într-un sac, nu te speria! I-am scris moşului că te vreau pe tine de Crăciun!

Să ne pierdem printre globuri şi beteală, să alergăm prin ninsoare că nişte copii, să ne îngropăm în cadouri şi să ne iubim că doi nebuni ... de Sărbători!

Nu sper, pentru că ştiu că anul 2011 va fi unul plin de înţelegere, dragoste şi bucurie între noi.

Sunt nerăbdător să petrec încă o data sărbătorile de iarnă cu tine. Mă simt ca într-o poveste, sunt fermecat să am în preajmă mea o fiinţă atât de magică într-o perioadă magică a anului.

În perioada asta a anului vreau să-ţi spun că singura magie pe care o simt nu e cea a Crăciunului, ci magia ta... Te iubesc şi vreu să-mi petrec toate zilele de Crăciun cu tine!

Ori de câte ori petrec timp departe de tine, îmi pare că e timp irosit. Tu dai înţeles zilelor vieţii mele. N-aş putea să-mi petrec sărbătorile de iarnă nicăieri altundeva decât lângă tine. Noi doi, multă zăpada, ascultând colinde... Nu e nimic mai îmbietor.

De sfintele Sărbători să deschidem uşă pentru oaspeţi dragi, şi inimă pentru speranţa bucurie şi lumină. Să fim mai buni şi să privim înainte cu încredere, ştiind că dacă avem credinţa, drumul din faţă noastră va fi presărat cu împliniri.

De Crăciun îmi doresc ca un înger să-mi spună cât de mult mă iubeşte. Ce zici, mi se va împlini dorinţa?

Cred în Moş Crăciun şi mai cred în dragostea adevărată pentru că întotdeauna în seara de Ajun dorinţele mele s-au implinita€¦ Te-am am pe tine!